Aanvraag telematica- of geïntegreerde praktijkpremie 2020: herkansing

Huisartsen, tandartsen, vroedvrouwen en verpleegkundigen: hebt u door de Covid-19-crisis uw telematica- of geïntegreerde praktijkpremie 2020 nog niet aangevraagd? Het Riziv heropent de MyRiziv-aanvraagmodule vanaf 1 december 2021 tot en met 31 december 2021.

Via de webtoepassing MyRiziv kunt u of uw medewerker ons uw contactgegevens, werkadressen en conventiegegevens meedelen, luidt het. Bij de betaling van forfaitaire vergoedingen loopt alles vlot als u via MyRiziv ook de nodige financiële gegevens meedeelt. Zo is het ook mogelijk om een overzicht te krijgen van de Riziv-betalingen.

Alles verloopt veilig en eenvoudig, maakt het Riziv zich sterk.

Hoe kunt u inloggen in MyRiziv? Dat verneemt u hier.

U wil op dit artikel reageren ?

Toegang tot alle functionaliteiten is gereserveerd voor professionele zorgverleners.

Indien u een professionele zorgverlener bent, dient u zich aan te melden of u gratis te registreren om volledige toegang te krijgen tot deze inhoud.
Bent u journalist of wenst u ons te informeren, schrijf ons dan op redactie@rmnet.be.